onsdag 11 maj 2011

Mitt i veckan

Sitter här och funderar på varför jag gör så mycket ideellt
Kan det vara så att jag har "åkt med" av bara farten?
Eller är det så att jag är intresserad av politik och landsbygdsutveckling så till den milda grad att jag lägger ner stor del av min fritid på det ideella?

Eller är det så att jag har ett socialt behov?
Sanningen är nog lite av varje.

Eftersom jag i huvudsak arbetar hemifrån är det naturligtvis roligt att träffa andra likasinnade.

Men jag måste nog erkänna att jag har ett brinnande intresse också.

Tänkte på hur tomt det skulle vara om jag inte hade "mina" föreningar.

Mina nära och kära skulle nog inte stå ut med mig om jag inte hade några som helst fritidsintressen.

Så jag håller nog på ett tag till.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tycker jag låter klokt! du behövs sannerligen både här och där :-)

    SvaraRadera